1. Pro doručování výrobků LA NORDICE využíváme služeb dopravce RABEN a DSV
K rozvozu se používají nákladní auta s hydraulickou plošinou
Výrobce: | La Nordica |
Kat. číslo: | 7015333 |
Ve dnech 4.-5.11.2024 máme omezený provoz. Nebudeme Vám odpovídat na telefonní a emailové dotazy. Objednávky se vyřizují bez přerušení.
| |
Dostupnost: |
SKLADEM - IHNED K EXPEDICI |
Běžná cena: | 88 410 Kč |
Akční cena: |
74 883 Kč vč. DPH 21%
|
Dodací termíny ostatních kamen a sporáků, jsou dodávány v termínu 2, 4 nebo 6ti týdnů.
Ohledně dostupností jednotlivých modelů kamen a sporáků nás neváhejte kontaktovat na adrese : bravura@bravura.cz
POKUD MÁTE ZÁJEM O KAMNA NEBO SPORÁK LA NORDICA, NEBOJTE SI UDĚLAT OBJEDNÁVKU I KDYŽ NEVÍTE TERMÍN DOSTUPNOSTI. NEPOTŘEBUJEME OD VÁS ŽÁDNOU PLATBU PŘEDEM, OBJEDNÁVKU MŮŽETE KDYKOLIV STORNOVAT.
*****************************************************************
JSME AUTORIZOVANÝ PRODEJCE VÝROBKŮ LA NORDICA - TYTO VÝROBKY SI MŮŽETE OD NÁS NECHAT NAINSTALOVAT s 15% DPH |
JAK ZJISTIT CENU INSTALACE ? OBESTAVBY NA KLÍČ ? |
Pokud máte zájem o připojení kamen nebo sporáku na komín, usazení krbové vložky nebo postavení krbové obestavby na klíč, zašlete nám poptávku na naši emailovou adresu: bravura@bravura.cz - budeme od Vás potřebovat upřesnit dodací adresu a kontaktní údaje, výrobek který si chcete nechat nainstalovat, popis komínu jako je výška do středu otvoru od země, průměr otvoru - komínu a materiál ze kterého je komín postaven ( nerez, keramika ), foto připraveného komínu, případně popis jak budete chtít kamna, sporák nebo krb umístit, případně poslat nám obrázek obestavby jaká by se Vám líbila.
Krbaři se následně s Vámi spojí a doladí detaily pro vytvoření cenové nabídky.
POZOR - pro velký zájem o dodání s instalací, provádíme připojení v tuto chvíli jen na území Jižní Moravy, výstavbu krbových obestaveb provádíme po celé ČR.
Z ČASOVÝCH DŮVODŮ NEPROVÁDÍME VODO-INSTALATÉRSKÉ PŘIPOJOVÁNÍ VÝROBKŮ S TEPLOVODNÍM VÝMĚNÍKEM, V TOMTO PŘÍPADĚ JE POTŘEBA VYPRACOVAT TOPENÁŘSKÝ PROJEKT NA CELÝ OBJEKT, KTERÝ MÁ BÝT VYTÁPĚN
Jakmile budeme mít od Vás všechny podklady, zašleme Vám cenovou kalkulaci.
6 KROKŮ - JAK DOPRAVÍME VÝROBKY LA NORDICA NA VAŠI ADRESU, KDY A JAK JE SPRÁVNĚ PŘEVZÍT |
1. Pro doručování výrobků LA NORDICE využíváme služeb dopravce RABEN a DSV
K rozvozu se používají nákladní auta s hydraulickou plošinou
2. Po odeslání zboží ze skladu, Vám zašleme zprávu na email, že zásilka byla vyexpedovaná. Součástí zprávy v emailu bude číslo zásilky a odkaz na dopravce RABEN. Na webových stránkách dopravce budete mít možnost sledovat zásilku, kde se nachází a kdy bude na doručení.
3. V den rozvozu Vás bude dopravce RABEN nebo DSV telefonicky kontaktovat o přesnějším času doručení. Tedy aspoň většinou .
Pokud byste potřebovali nasměrovat dodání na konkrétní den, zadejte svůj požadavek do poznámky v objednávce
PŘÍKLAD POZNÁMKY :
Zboží v objednávce prosím dodat jen každý čtvrtek nebo pátek od 12 hodin
Zboží v objednávce prosím dodat v pátek po 17 hodině . Přání na doručení v pátek po 17 hodině nemůžeme splnit, je to přání 99% zákazníků, nelze realizovat , zkuste dát dopravci více časového prostoru
4. Doručení a kontrola zásilky
Po příjezdu dopravce na dodací adresu, řidič vyloží zásilku pomocí hydraulické plošiny z auta.
Před podpisem na přepravním listě dopravce, kterým potvrzujete, že jste převzali zásilku v pořádku, nejdříve pečlivě překontrolujte její stav.
Výrobky ABX jsou přepravovány na paletě a chráněny dřevenými latěmi.
Zásilku zkontrolujte ze všech stran. U krbových kamen, krbových vložek a sporáků můžete vyhrnout igelit, který je natažen na kamnech a kamna si snadno prohlédnout bez rozbalování a rozdělání bednění. Pokud jste si objednali kachlová kamna, je zvlášť balena krbová vložka a v kartonech kachle.
Podívejte se hlavně přes sklo do topeniště, je-li obsah topeniště jako rošt nebo vystýlka z topeniště na svém místě. Podle toho poznáte zda mohla zásilka někde dopravci na autě poskočit nebo je vše v pořádku.
Také náhladněte do kartonu s kachlemi, zda není nějaká poškozená.
5. Převzetí zásilky
Pokud je vše v pořádku, zásilku můžete od řidiče převzít zaplacením dobírky a podpisem na přepravním listě nebo jen podpisem na přepravním listě, bylo-li zboží uhrazeno předem.
Jestliže najdete nějaké poškození, nesmutněte a zásilku nepřebírejte i kdyby jste platili zboží předem. Zásilka je pojištěná , zašleme Vám nové zboží. Nebudou Vám účtovány žádné více náklady.
PŘEVZETÍM POŠKOZENÉHO ZBOŽÍ NEBO PŘEVZETÍM ZBOŽÍ BEZ ZÁZNAMU O ŠKODĚ DO PŘEPRAVNÍHO LISTU DOPRAVCE PŘEBÍRÁTE RIZIKO, ŽE REKLAMACE NEBUDE UZNÁNA. POJIŠŤOVNA MŮŽE ARGUMENTOVAT, ŽE ZÁSILKA V DOBĚ PŘEVZETÍ BYLA V POŘÁDKU, PŘÍJEMCE SVÝM PODPISEM POTVRDIL, ŽE NEBYLA POŠKOZENA.
6. V ceně dopravy je jen doprava. Řidič zásilky nikam nestěhuje. Stěhování do domu, bytu není v ceně.
Pokud máte na místě doručení pevnou a rovnou plochu pro manipulaci s paletovým vozíkem, řidič Vám může zásilku složit např. do garáže.
Zásilka bude doručena jen před první schod nebo první překážku. Další manipulace je na příjemci.
Jestliže budete chtít doručit zásilku na chatu, chalupu nebo dům uprostřed louky, lesa bez pevné cesty, řidič vyloží zásilku v nejbližším možném místě. Zda řidič projede nebo neprojede lesní nebo polní cestou je nazvážení řidiče. Další manipulace je na příjemci.