1. Pro doručování výrobků HAAS+SOHN využíváme služeb dopravce GEIS
K rozvozu se používají nákladní auta s hydraulickou plošinou
Výrobce: | HAAS+SOHN |
Kat. číslo: | 332215700000 |
Dostupnost: |
není skladem - na dotaz |
Cena: | 1 809 GBP vč. DPH 21% |
Zobrazená položka je platná a lze ji objednat.
Obrázky budou doplněny později.
Při vyhledávání náhradních dílů HAAS+SOHN je prioritní kód výrobku. Kód lze najít v technickém listě, který byl přiložen u kamen nebo krbu.
Pokud nemáte ke kamnům technický list, stačí když nám sdělíte jaká kamna máte na náš email bravura@bravura.cz a my Vám zpět zašleme technický list Vašich kamen.
V technickém listě jsou kamna nebo krb rozkresleny do detailu a všechny díly jsou očíslované a s kódy, podle kterých je možné udělat objednávku přes náš eshop.
POTŘEBUJETE ZÁRUČNÍ nebo POZÁRUČNÍ SERVIS KAMEN nebo KRBU :
Provádíme záruční a pozáruční servis kamen nebo krbu od značek : ABX, HAAS+SOHN, JOTUL, LA NORDICA, EXTRAFLAME, HEDE, HETA, LEDA, WANDERS, ADURO, PIAZZETTA, HS FLAMINGO ( dohodou další značky )
V případě zájmu o servis nám zašlete poptávku na email : bravura@bravura.cz
( * v emailu nám upřesněte výrobce a model kamen nebo krbu, popište závadu případně co potřebujete servisovat nebo vyměnit na výrobku nebo nám zašlete fotky, aby si servisní technik mohl vzít s sebou potřebné náhradní díly. Na všechny značky dodáváme pouze originální náhradní díly. ) Zašleme Vám orientační cenovou nabídku na email.
Ceník služeb za pozáruční servis :
- servis kamen - krbu : hodinová sazba 800,- Kč ( Kompletní vyčištění, výměna dílů v topeništi, skel a těsnění. Zámečnický servis na kamnech jako je odvrtávání šroubů, navařování pantů, svařování atd. )
- servis PELETOVÝCH kamen - krbu : hodinová sazba 1200,- Kč ( Kompletní diagnostika kamen přes notebook, jako je správné nastavení řídící jednotky, otáček ventilátoru. Kompletní vyčištění kamen, výměna opotřebených dílů )
- doprava : 12,- Kč/km tam i zpět ( maximální cena 2500,- Kč )
( Brno a okolí Brna je doprava za paušál 500,- Kč bez počítání km )
* na servisní práce a dopravu neúčtujeme DPH
6 KROKŮ - JAK DOPRAVÍME VÝROBKY HAAS+SOHN NA VAŠI ADRESU, KDY A JAK JE SPRÁVNĚ PŘEVZÍT |
1. Pro doručování výrobků HAAS+SOHN využíváme služeb dopravce GEIS
K rozvozu se používají nákladní auta s hydraulickou plošinou
2. Po odeslání zboží ze skladu, Vám zašleme zprávu na email, že zásilka byla vyexpedovaná. Součástí zprávy v emailu bude číslo zásilky a odkaz na dopravce GEIS. Na webových stránkách dopravce budete mít možnost sledovat zásilku, kde se nachází a kdy bude na doručení.
3. V den rozvozu Vás bude dopravce GEIS telefonicky kontaktovat o přesnějším času doručení. Tedy aspoň většinou .
Pokud byste potřebovali nasměrovat dodání na konkrétní den, zadejte svůj požadavek do poznámky v objednávce
PŘÍKLAD POZNÁMKY :
Zboží v objednávce prosím dodat jen každý čtvrtek nebo pátek od 12 hodin
Zboží v objednávce prosím dodat v pátek po 17 hodině . Přání na doručení v pátek po 17 hodině nemůžeme splnit, je to přání 99% zákazníků, nelze realizovat
, zkuste dát dopravci více časového prostoru
4. Doručení a kontrola zásilky
Po příjezdu dopravce na dodací adresu, řidič vyloží zásilku pomocí hydraulické plošiny z auta.
Před podpisem na přepravním listě dopravce, kterým potvrzujete, že jste převzali zásilku v pořádku, nejdříve pečlivě překontrolujte její stav.
Výrobky HAAS+SOHN jsou přepravovány na paletě a chráněny dřevenými latěmi.
Zásilku zkontrolujte ze všech stran. U krbových kamen můžete vyhrnout igelit, který je natažen na kamnech a kamna si snadno prohlédnout bez rozbalování. Pokud jste si objednali kachlová kamna, některé typy mohou být baleny zvlášť na krbovou vložku a kachle v kartonech. Nahlédněte do každého kartonu zda není nějaká kachle poškozena.
Podívejte se hlavně přes sklo do topeniště, je-li obsah topeniště jako rošt nebo vystýlka z topeniště na svém místě. Podle toho poznáte zda mohla zásilka někde dopravci na autě poskočit nebo je vše v pořádku.
5. Převzetí zásilky
Pokud je vše v pořádku, zásilku můžete od řidiče převzít zaplacením dobírky a podpisem na přepravním listě nebo jen podpisem na přepravním listě, bylo-li zboží uhrazeno předem.
Jestliže najdete nějaké poškození, nesmutněte a zásilku nepřebírejte i kdyby jste platili zboží předem. Zásilka je pojištěná
, zašleme Vám nové zboží. Nebudou Vám účtovány žádné více náklady.
PŘEVZETÍM POŠKOZENÉHO ZBOŽÍ NEBO PŘEVZETÍM ZBOŽÍ BEZ ZÁZNAMU O ŠKODĚ DO PŘEPRAVNÍHO LISTU DOPRAVCE PŘEBÍRÁTE RIZIKO, ŽE REKLAMACE NEBUDE UZNÁNA. POJIŠŤOVNA MŮŽE ARGUMENTOVAT, ŽE ZÁSILKA V DOBĚ PŘEVZETÍ BYLA V POŘÁDKU, PŘÍJEMCE SVÝM PODPISEM POTVRDIL, ŽE NEBYLA POŠKOZENA.
6. V ceně dopravy je jen doprava. Řidič zásilky nikam nestěhuje. Stěhování do domu, bytu není v ceně.
Pokud máte na místě doručení pevnou a rovnou plochu pro manipulaci s paletovým vozíkem, řidič Vám může zásilku složit např. do garáže.
Zásilka bude doručena jen před první schod nebo první překážku. Další manipulace je na příjemci.
Jestliže budete chtít doručit zásilku na chatu, chalupu nebo dům uprostřed louky, lesa bez pevné cesty, řidič vyloží zásilku v nejbližším možném místě. Zda řidič projede nebo neprojede lesní nebo polní cestou je nazvážení řidiče. Další manipulace je na příjemci.